utorok 12. januára 2016

Prvých 1000 návštevníkov blogu Prezlečený anjel - ďakujem!

Prvých 1000 návštevníkov blogu Prezlečený anjel - ďakujem!

Milí priatelia, zo srdca ďakujem, že ste svojou návštevou dali blogu Prezlečený anjel zmysel a mne darovali uistenie: jeho vytvorenie a dopľňanie zmysel má - rada v ňom budem pokračovať. Na svete je od 20. 11. 2015, tisícku prekročil práve dnes, 12. 1. 2016, ráno bolo na počítadle číslo 1002. Váš záujem je pre mňa inšpirácia, motivácia a pohladenie srdca, že čo mi bolo darované priviesť na svet smiem odovzdať s nádejou: nech ďalej odovzdá, čo má tak, aby snáď potešilo, zaujalo, pohladilo. Prezlečený anjel je to, čo nosím v srdci, moja mozaika, kde sa všetko dopĺňa a nič nevylučuje. Kým jedna kamarátka navrhla, nech si urobím zvlášť blog s receptami, iný kamarát ocenil, že som v ňom spojila “básne a jedlá ako prirodzené dobrá, dve príjemné aj podstatné veci”. Takisto verím, že radosť a pocit vedia odovzdať aj háčkované drobnosti, poviedky, reportáže a iné texty. Všetko však spája jedno: snaha odovzdať radosť na toľko spôsobov, koľko som ich v sebe objavila. Ak nejaký poteší aj vás, mám radosť spolu s vami, veď svet je a ostáva - s priateľmi celkom určite - nádherné miesto na život plný prekvapení - verme, že príjemných. Zo srdca ďakujem, že ste svojou podporou prijali mňa a mozaiku vo mne takú, aká je s tým: všetko sa môže prirodzene podporovať navzájom. Vám aj blogu Prezlečený anjel - v čase, keď som písala tieto slová ukazovala štatistika návštevnosti, čo som dostala od stránky k dispozícii, číslo 1022 - zo srdca prajem, nech je prirodzenosť prirodzená a žitie prirodzene žité tak, aby na svete dobre láskyplne bolo a ostalo.
S vďakou, Maja Kadlečíková